' - Barn! ♥

Denna dag har varit helt amazing!
Helt klockren, glad, positiv, livlig..
Ungarna på jobbet får mig på sån bra humör så det finns
inte på denna jord. Mådde inte så bra på morgonen, men
ungarna visa mig andra "sidan", om ni fattar vad jag menar?
Jag jobba idag som sagt, sen cykla jag och Linda in till stan.
Hann och städa lite sen satt jag och slöa vid datorn en bra
stund. Sen kom Pumbis hem! Saknat dig sååå mycket..
Sen vid halv sju så tog jag bajken och cykla o titta på dansens
dag med Sara, Pimpim, adji, näslund, näslund, näslund. Massa
näslundar :P Linda, Amanda, Lukas :)
Skit bra gjort allihopa !! Skit fina och bra danser dom gjorde!!
Kom nyss hem, cykla hem på 2 min? :O hahha!
Nu inväntar jag Klara och Martina, som vanligt så blir det väl
kortspel som annars !! Och i morgon ska jag till doktorn! FUCKIT!
Vill inte... som vanligt så kommer jag inte kunna sova i natt, kuwl?
or nooot..
Men hä kommer gå finfint i hope!
Nu kommer dom så ska vara social med dom en stund, kanske
skriver något senare .. Pusspåer!


Köpt nytt pannband :) loveit!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0