' - 1 mil om dagen!

Vakna vid 11 snåret och hade ingen praktik idag.
Men i morgon så börjar jag tydligen.. fan va krångligt
allt ska vara dåå! Men iaf, åkte med Syrran och Sara
till dagis o hämta barnen sen morsan som var och handla
så länge.. Sen hem och busa med ungar, djur och familjen.
Tuppe den jäveln drog ner mig i backen och böprja torrjucka
på mig!? Hallå, incest brorsan.. -.-'
Hahahah!
Tog motorcykeln en sväng också! Riktigt bra drag i den där maskinen
kan jag lova. Kom upp i hundra på 1ans växel nästan :O Så brumma
runt i byarna och kände mig som en kung faktiskt :). Sen så käka vi
mat och efter maten så tog jag faktiskt cykeln med mig in till stan. Så
cykla in medans alla andra åkte bil. Cykla direkt hem till Sara och
höll henne sällskap medans tuppe var på möte. Och vi tjoa och heja
med barnen. Sen kom Linda och sedan Syrran. Sen cykla jag och Linda
ner till ICA och köpte glass och snus sen vidare hem till mig, för hon vela
se min nya katt :) Mumin! :) Snacka lite skit och bestämmde att vi skulle
ses i knuten här utanför mig i morgon bitti halv 8 så cyklar vi tillsammans
till jobbet. :) Ska bli riktigt skönt att få börja cykla igen. 1 mil om dagen! :)
Inte illa pinkat de inte.. Nu ska jag spela lite faktiskt, inte gjort det på aplänge
nu så.. Nu äre dags för det. Sen biggan sen söööva!

Dagens bild får bli knäppa Mumin. Han sover bredvid mig här vid datorn :O
helt knäpp, och man får ABSOLUT inte sluta klappa honom.. -.-'

♥ Mumin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0