"min lilla bok" :)

Jag låg i min stora säng helt för mig själv och tänkte på han. Han jag träffade igår på min brors fest. Erik heter han. Han som jag genast blev kär i. Det tråkiga var att han var 24 år och jag 14 år. Jag saknade hans kyssar mer och mer för varje dag som gick. Jag fick ett sms av honom där det stod att han ville träffa mig igen i morgon.

Dagen därpå cyklade jag in till stan vid 12 tiden. Jag skulle möta Erik vid banken. Han stod där redan när jag kom fram och det första han gjorde var att kyssa mig. Jag blev glad, hela jag blev glad av bara den dära kyssen.

När vi kom hem till hans kompis Sofie så började han och hans kompis John röka hasch. Jag förstod ingenting,  jag visste ingenting. Jag kände mig så dum som stod där som en chockad idiot i dörröppningen. Jag ville bara hem igen. Han frågade mig om jag ville ha en joint, men jag tackade ett rakt nej. Sånt där vill jag inte ha något med att göra.

Jag cyklade hem och skrev ett sms till honom och bad han att sluta. Han skulle genast göra det för min skull. Han skrev att han älskade mig. Hur kan man älska en person efter en dag? Jag förstod inte riktigt och skrev jag tycker om dig med tillbaka.

Dagen efter var vi bjudna på fest hos hans kompis som bor i Avesta. Han är lite äldre än Erik så jag kände mig ganska så liten när vi var där. Erik drack och även jag gjorde det. Jag blev kanske lite för full även Erik. Eller egentligen vet jag inte om det bara var amfetamin eller alkoholen som gjorde honom så där berusad. Jag satt och pratade med hans kompis Anton. Vi pratade mycket om mina föräldrar som jag hatade just i det ögonblicket. Vi satt och snacka i timmar i sängen och tillslut började jag att gråta. Anton gav mig förstårs en kram för att trösta mig. Just i det ögonblicket öppnar Erik dörren. Han tar tag i min arm och drar ut mig och in på den trånga toan. Där jag står helt oskyldig. Enlig honom såg han oss kyssas. Jag försökte förklara att vi inte gjorde det och sa hur många gånger som helst att det är han jag älskar och ingen annan. Han tog upp sin kniv och körde upp den mot halsen och hotade mig med några ord, att jag aldrig skulle vara otrogen för då jävlar. Jag gick ut från toan med tårar i ögonen. Gick ut och tog en cigg och ringde min kompis Linus. Vi snackade lite om allt möjligt. Han frågade mig vad det var för fel. Jag svarade att jag var för full bara.

Jag vaknade upp med världens baksmälla. Bredvid mig låg Erik och fortfarande sov. Jag gick upp för att ta mig lite frukost hemma hos Sofie. Jag visste inte ens hur vi hade kommit hem på natten. Eller när på natten vi kom hem. Jag visste ingenting.

Jag gick upp på stan för att möta Sara. Vi satte oss på ett fik och snacka lite. Det tog inte en lång stund fören Erik ringde mig och skrek och fråga vart jag var. Jag svarade och vi la på direkt efter. Jag skulle komma hem så fort som möjligt för att han ville prata med mig. Jag blev alldelens kall och svettig. Vad hade jag gjort nu för fel? Vi hade bara varit ihop en månad och han är redan på mig. Får inte göra som jag vill, klä mig hur jag vill, sminka mig hur jag vill. Jag sa till Sara att jag var tvungen att gå hem och satte på mig jackan och gick hem till Sofie. Där Erik satt utanför med en joint som vanligt och väntade på mig. Han frågade vem jag var med på stan. Jag svarade Sara lite enkelt. Han blev jätte arg och skrek att jag hade varit med någon annan kille och tog upp en pistol denna gång och trök under hakan på mig och sa:

” Ljuger du nu din lilla slyna ska du få se på ett och annat.”

Jag blev så rädd att jag inte fattade någonting. Jag blev helt stumm och började krama om honom och säga att jag älskade han. Fast jag hatade han mest på denna jord! Varför är jag så dum att jag stannar kvar hos honom? Jag är värd någon mycket bättre.

-----------------------------------------------------------------------------------

Jag satt i Sofies stuga och tittade ut genom det lilla fönstret ur hennes lilla stuga på gården. Man hörde alla tåg som svischa förbi stugan. Var nästan så att allting vibbrerade.Vi satt och snackade medans killarna var i Borlänge för att fixa något med pengar. Men jag trodde att dom köpte mera knark, var helt hundra på det. När jag och Sofie skulle precis gå upp på stan och kika läget, då kommer dom innanför dörren med en varsin joint i handen och även fulla. Han satte sig bredvid mig och började smeka mitt lår. Men jag ville inte. Försökte rycka undan men det gick inte. Efter ett tag gick Sofie och John in i huset för att sova. Jag skulle dela madrass med Erik på golvet i stugan. Han var så full eller hög att han ramla ner på madrassen. Han stank öl. Så äckligt. Han började kyssa mig intensivt. Han började kyssa min bröst och knådade dom så hårt att jag fick ont. Sa åt honom att sluta, kommer så väl ihåg orden han sa

Jag: Snälla, sluta Erik!

Erik: Men kom igen, för min skull!

Jag: NEJ!

Erik: Det är bara att ”lyda”!

Jag vågade inte säga ifrån mera. Han fick väl knåda sönder dom. Orkade inte säga nej nå mera. Hade till och med skrikit åt honom att sluta men inte lyssnade han. Han kysste mina bröst och började sedan att pulla mig. Fast jag skrek ifrån så gjorde han det ändå. Jag låg där och hade ont, och verkligen ville därifrån. Jag kände hur hans kuk blev hårdare mot mitt ben. Han tog min hand och runkade av sig själv med min hand. Det var så äckligt att jag skulle kunna spy på honom. Han slet av mig min tröja som till och med gick sönder. Nästan bhn också. Trosorna var ingen suck om saken dom var borta på någon sekund kändes det som. Han tog av sig sina byxor och la sig uppe på mig och körde in kuken i min fitta och våldtog mig lättare sagt. Jag låg där och hade jätte ont. Tårarna rann ner för min kind. Jag kände att jag var helt värdelös. Ville bara därifrån. Fyfan vad han stank och var äcklig. När han var ”klar” med mig så reste han sig och skulle gå in i huset för att hämta mera ”röka” som han säger. Då passa jag på att klä på mig och springa därifrån. Sprang så långt jag palla att jag nästan svimmade. Sprang på min kompis Linus. Han frågade vad det var för fel och jag brast ut i gråt. Fick sova hos honom den natten. Han hjälpte mig att prata ut. Han ville bara dit och döda honom på en gång. Det jag kommer ihåg mest utav allt var att han sa:

”säger du detta till någon är du och din familj så gott som döda”

Exakt dom orden sa han i mitt öra.

Nästa dag så träffade jag honom på stan när jag skulle hem. Han sa att han inte ville ha något med mig att göra mera för jag var så tråkig. Jag kände inom mig hur skönt det var att höra dom dära orden. Jag låtsades som om jag var ledsen och sa okej och gick därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0