6 September 2010

Heysan!
Idag eller ja, igår eftersom klockan är över tolv dårå..
Ja iaf, idag säger jag.. men man kanska ska säga igår?
Hm SKIT SAMMA! IDAG/IGÅR så skriver vi va? :S
Nu börjar jag bli förvirrad.. den 5 September 2010
så gjorde jag rätt mycket för att känna att man är en
hemma fru.. :P Städa, diska, laga mat, tvätta :D
sen var jag ute och gick i 1 timme.. sen datorn .. sen
tjöta min bror så pass mycket på mig att jag gick dit
och såg TVÅ filmer med han när han  lova en.. :P Men
dom var bra och nu är jag hemma och pratar med en
engelskman som är så jävla kul! :D Hahahah, älskar att
SKRIVA på engelska.. inte prata :p haha.. ska snacka vidare
med honom nu sen söva tror jag :P hehe..

litet inlägg menmen :P bajjbrajj!


--------------------------------------------------------------
Saknar dig nåååå fruktansvärt PONTUS !<3

Jag tänker på dig hela tiden vill att du ska veta hur det är,
vafan ska jag göra , ville ej att det ska vara så här.
Inte redo för att ta nästa kliv, en dag med dig det var det
bästa i mitt liv. jag säger som det är att jag vill att du ska
stanna kvar, jag älskar dig även fast du inte känner samma sak.
jag saknar dig jämt , varje dag , varje kväll, en gång hade jag
allt men nu står jag här själv, jag har så mycke jag vill säga vill
att du ska förstå, jag saknar dig bara mer för varje dag som går.
spenderar mina dagar till att tänka på minnen , vafan ska man
göra när den man älskar försvinner ? kom tillbaka för jag kan
inte sluta drömma, tiderna med dig som jag aldrig kommer glömma.
Snälla förlåt mig för allt som har hänt , jag vill bara att jag ska kunna
vara med dig jämt. Men vissa sakner blir inte som man vill, men
du fick mig att känna som tiden stod still, jag säger vad jag känner
och jag hoppas du förstår mig, försöker tänka på nåt annat med det går inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0