4 September 2010

Heeeeey!

Dagarna har rullt på och har varit ute och gått och motionera
väldigt mycket dom senaste dagarna faktiskt, klapp på axeln
till mig! :D Sen har jag umgåts med kompisar, missat två dagars
simning, myst med Pumba, träffa en pöjk, träffa nytt folk, supit,
beställt biljetter till kryssningen m.m.

Igår så ringde Ullis och hon vela att jag skulle komma på kräftskiva,
men wtf? jag hatar kräftor och skaldjur över huvudtaget men pallra
mig dig och var social.. Mötte upp hennes kompisar som var göööör
snälla.. Sen fick jag öl på öl, shot på shot så tillslut var jag så dragen
att jag strula med en typ 40+ are! Menmen, :) Snööögg var han! :D
Fläske kallas han dock för ;) menmen, sen så gick vi hem till Tinka
där vi festa loss alltsååå.. gick runt med en sprit flaska i handen och
drack och drack, dansa och dansa, sjöng och sjöng ! :D Till Björn Rosenström
faktiskt.. Sen så kom Kristian och hämta upp mig och Pumba sen hem
till mig och glodde på "fighting" igen! :) Sen somna jag runt halv sex i morse :(
Tröttt tröttt!

Vakna upp full och väääärldens huvudvärk och vela bara allmänt döö typ..
Fyfan för alkohoooool! :P Nejrååå, mer blire på Tisdag och Onsdag! :D
Idag har jag och Klara myst med barnen och käkat tacos och gödis, göör
mysigt faktiskt! Kom nyss hem därifrån och tänkte lira lite cs nu dårå =)
Sen får vi se vad natten har att bjuda på då :) Sååå hejrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hade de jääätteee mysigt, tack för sällskapet <3

2010-09-05 @ 14:34:01
Postat av: natta

vem??

2010-09-06 @ 02:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0