20 September 2010

Eeeeeeeeeeeey!

Idag vakna jag vid tip av att mamma ringer och
vill att jag ska följa med dom och rösta. Jag rösta
på Socarna, men det blev fucking moderat jävlar
i 4 år till? Hur fan ska vi stå ut? Väck mig om fyra år,
för jag funderar fan på att gå i ide alltså! usch och fy
för moderatäcklen!
Menmen, inte var sånna nu Nathalie! Okey...
Sen så kom jag hem, gick ut med Pumba och gick runt
skolan och sen hem igen, en halvtimmes promenad iaf:)
Ska ju försöka med 45 minuters promenader varje dag,
för det behöver mitt och Pumbas fläsk! Sen när vi kom hem
så döna jag ner i sängen och hade huvudvärk, sen kom
Robin och Linus och hämta datorerna m.m. Så somna jag om..
Sen ringer Sanno och fråga vad vi ska äta idag, först bestämde
vi pasta carbonara, men sluta med TACOS! Namnam!!
Så hon kom hit och jag storstädade.. så nu äre rent och finare
än för ngn dag sedan... höll på och dö av damm och skit!
Och jag som är så pedant stod ut med det :O Hade verkligen
panik några dagar... men våran 6:de lan dag, vårat lilla DH! :)
I morgon åker Robin till lumpen :) Hoppas du får det SUPER bra!
Kommer sakna dig!
Sen ringde runan och fråga om jag skulle vara med på poker
med han, linus, drejen och dempa.. och jag följde med och plussa 400;-
Najsnajs! :) Åkte till donken lite, sen hem och fortsatte med lan:)
Alma joinade oss och vi spelade spel, och svara på frågor om varandra...
intressant ;)
Sen åkte Alma hem och jag och Pimpen ( haha ) forsatte vårat dh,
sen spela jag och hon kika film. Nu ska jag slå igång lite VD :) Ni
som läser min blogg lär veta vad detta är vid detta lag.. orkar inte
skriva hela :P så krångligt.. men göre ändå; Vampires Diaries ;)

SåÅÅÅ HEJRÅ // Claespatte & "pimpen" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0