19 September 2010

Hooohoj!

Missat några dagar, fast man suttit vid datorn ta mig fan 24/7
så har jag inte haft "tid" att skriva :O menmen.. Lanar ännu!
Har gjort det nu sen Tisdags, :) mer blire ;) Sanna och jag först
sen Joina Linus och Robin på Onsdagen.. Dom åker la hem i morgon
får hoppas Sanna blir kvar mera dagar :) Har haft gööör mysigt och
jätte roligt med na! Grapparna med!
Igår så blev det suplan:) Skiiit trevligt :) Magnus kom också hit och
hälsa på mig från Lsd.. Riktigt trevligt att man är saknad av någon
av kompisarna man hade där :)
Hade lite fest här och bröderna Berg fick nog lite för mycket i sin
strupe där ett ta tror ja dock! men allting gick super!
Idag åkte Magnus hem vid halv två, och Sanna kom vid fyra tiden
cirkus.. Sen har vi lana, spela, jag har städa, ut och gått, diskat m.m.
Robin har gått ut för att det är fezt säger han.. Sean banan är ju
på Café Paris i Hedemora, så smockat på stan säkerligen :P menmen!
Nu ska vi spela lite cs, sen får vi se vad kvällen har att bjuda påt!
Blir väl mera Vampires Diaries :)

HAJJJDÅÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0