7 Oktober 2010

Hey!

Ja, igår var det roligt.. men kommer inte ihåg allting! o.O
Så det skiter vi i, dagen idag har varit rolig och skön.
Gick upp och väckte Linus och sen satte vi oss och kolla
på gamla kort när han var liten sen bar jag av till lokalen
och lämnade ett schema som jag och Bella kan ha, så vi
vet när hon jobbar och när jag jobbar, så slipper det bli
missförstånd. Sen när jag hade gjort det tog jag en promenad
med hundarna runt lite på stan, träffade på Angelica Kurzaj
som man inte har träffat på ett bra tag, sen hem. Där Linus
väntade. Vi gick ner till Hemköp för att inhandla snus och
sen gick vi förbi ungdomsgården här nere.. och hälsa på
Sibban. Vi bestämmde oss för att spela lite plump och dricka
kaffe hemma hos Linus, men blir här istället. Så nu inväntar
jag dom och får la se hur det går och hur det blir sen. Idag blir
det en tidig kväll känner jag. Ska ta ett fotbad sen som min
kära pappa kom in med åt mig, har ju självsprickor under
fötterna.. det GÖR ont nu! Så ska bara ta hand om mig och
min kropp sen och bara chilla.. Min ungdomsgård är stäng idag!!

Pce! o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0