5 Oktober 2010

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket, städat, lagat mat, duscha m.m.
Sen gick jag ut med hundarna sen bjöd Linus mig på kaffe, göttans!
Så vi snacka lite, och jag tog hans telefon och skrev till Sanna och
Alma och låtsades vara Linus och skrev " Ska vi överraska Claesson
med maräng svich för hon älskar det, tänkte det skulle vara snällt
eftersom hon var så ledsen igår" Och Alma var på men inte Sanna..
Sibban joinade också i ett hörn ;) Alma gick ofc på det :D Haha!
Så vi mumsade i oss det sen spelade vi kort, och sen visade
Ingela något jävla klurig sak.. men löste det efter många om och men.. =D
I have IQ:N :D weeeeeeeeeeeei, sen gick vi ner till mig för att
fort. kortspelet, med plump! Sen skratta vi och Jimmy lät som en elefant=O
Menmen, nu´ligger ja här klockan är snart halv fem och är klarvaken?
Hmm... läste nyss igenom min blogg..., gud vad jag har varit
ledsen, saknat Johan, osv.. hmm.. sorligt egentligen, visst saknar
jag Johan, kommer jag och göra ett bra tag till... men inte mycket?
Vi är vänner, eller vänner o vänner... men vi är vänner på något sätt :P
Thats it :) Ja kan stå ut med det... men då såg man inge ljus? :/

Vill bara tacka Linus, Sanna och Alma för denna tid med er!
Ni har gett mig hopp, leende tillbaka, tro, liv? allt !!
Jag älskar er !!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0