31 Oktober 2010

Heeey!

Jadu, hänt gabska mycket sen jag skrev sist..

* Festat
* Skickat in ang ansiktet
* Fått en ny tid till doktorn
* IKEA gävle
* IKEA Västerås
* Basen har gått sönder :'(
* Och den gick sönder igen... :(
* Morfar och Mormor har varit och titta på lägenheten, första släktingen som är här:O
* Spela poker
* Vunnit 2200kr
* Slutat röka "nästan"
* Halloween
* Köpt out fit till min dräkt
* Har tappat rösten
* Och har förstått vilka mina riktiga vänner är!!

Så ser det typ ut.. Alltså, orkar inte skriva om allting :( Men gör det lite smått

* Festat
Hade en liten fest hos mid där Robban, Raimo, Peppe, Lina, m.m kom. Och vi gick ut
på Kingen och fortsatte, hade roligt!

*Skickat in om ansiktet
Skickat in bilder på mig hur jag ser ut och fick svar och skickat igen.. Känns bra att
det är på g, att det händer något nu!

* Fått en ny tid till doktorn
Japp, jag ska till doktorn i November ang mitt ansikte igen.. Så dom kan få se och
skriva ner och göra en bedömmning om hur dom tycker det är, men jag fattar inte?
Det är inte dom som lider av det, utan det är jag som får göra det? :/

* IKEA Gävle
Var till IKEA med familjen i Gävle i veckan här, och skit kul vare. Skratta och tjoa,
jag inhandla julklappar, nytt ljudsystem samt en mössa där det står "bad hair day"
som alla 14isar har, hah ;)

* IKEA Västerås
Åkte dit bara med mamma, skönt! Hon glömde hälften i Gävle så vi tog Västerås
denna gång och jag fick passa på att byta ljudsystemet :)

* Basen har gått sönder :'(
Ja, som alla vet redan så har min bas gått sönder..

* Och den gick sönder igen :(
Ja två ggr tillomed.. :(

* Morfar och Mormor har varit och titta på lägenheten, första släktingen som är här:O
Ja dom var här igår, kulkul!

* Spela poker
Spela poker och vann massa pengar, :)

* Vunnit 2200kr
Ah som dets tår ovanför, vann på poker :)

* Slutat röka "nästan"
Röker inte ofta längre, fest röker gör jag!

* Köpt out fit till min dräkt
Inhandla till min kostym Cruella de vil! :)

* Har tappat rösten
Jag låter förjävlig när jag pratar shiiiet!

* Och har förstått vilka mina riktiga vänner är!!
Jadu, trodde inte detta om er/Dig!! Men nu vet jag!!!


Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0