17 Oktober 2010

Bild bombaren, ahvisst! Orkar inte skriva när jag typ brutit handfan!


Enjoy!


Min nya soffa! :D weeeei!


Jag och Min bror Linus! :) Fyllesvin!



Nathalie "klumpen" Claesson!


Hade tråkigt? :P


Full och superglad! :)


Ziiiki solar :) <3


Ja, klumpiga jag kan inte dricka, eller gå.. Störta ner för trappan efter
Kingen, med allt för mycket sprit i kroppen.. Har typ en spricka i den
eller något.. Kan knappt röra handen.. :/ Menmen, full och dum eller
vad säger ni? ;)


Min lilla hörna!! =)


Yeah, ;)


Tjoe ego?



OCH sist men inte minst, GRATTIS till denna underbara
människa som ställer upp för mig i ur och skur och som
är helt GALEN! ;D GRATTIS EMMZ!! <3<3 me love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0