8 November 2010

Nu börjar det bli kallt ute, usch och fy! Hatar verkligen vintern, men wtf.. snart är det sommar igen. ;D
Idag har jag och Linus varit vid körskolan och pluggat tillsammans, gjorde dock bara en fas, men ändå något!
Sen så gick vi hem till mig där jag laga mat, och sen kolla vi på tuben på lite parlamentet, och jag råka somna.
Sen när jag vakna fick jag nå ryck och börja städa hela lägenheten och sjöng för mig själv. Sen kom Linus in och bara tog Pumba och gick upp till sig, så städa klart sen gick jag dit och hämta honom. Vi hade så tråkigt att vi bestämde oss för att spela lite poker hos mig, Jag, Linus, Niklas och Micke :) Vann 400kr:)

NU ska jag ta det LUGNT! Ensam och så skönt :)

Mitt silver är ju slut :/ Buhuh, får la kolla om på de :D

Me like you ! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0