13 November 2010

Hejsan alla goa och glada!

Igår hade jag fest här hemma med trevligt sällskap.. Men dock
inte dom som tog min sprit, sånt där tycker jag inte om.. Man
är snäll och bjuder dom på fest men sen så snor man saker?
Gudnej! Där går min gräns.. Menmen, vet vem det är så har
skickat sms till den också.. Det slutade iaf med Etage, och Klara
var där för första gången och hade så kul så :) Dansa och tjoa!
Själv var jag nykter :) Skönt faktiskt, hände dock en otrevlig sak
där men aja.. det kan man ta med en nypa salt..
Har också inskaffat Kerstin och Berit... mina två söta små möss :)
Dom springer runt runt hela tiden, och kryper på mina axlar osv.. =)
Men mamma kommer inte komma in till mig nå mer och hälsa på,
för det är ju så att det värsta djur hon vet är råttor/möss.. :P OPS!

I morgon ska jag tattuera mig!!! Ojojoj vad jag längtar :) hehe !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0