8 Maj 2010

7 Maj2010

Hey! Idag gick allting bra i skolan. Gick på alla lektioner.
Sen när dagen var slut satt jag och vänta på att Elin skulle
sluta så vi kunde åka till Rättvik ngn gång! När vi kom hem
till Phyttan så var Sibban ute och han ville följa med också!
Åkte hem och sminka och gjorde mi iordning sen bar det av
mot Rättvik. När vi kom till leksand skulle Mich ta ut pengar
och jag köpte cigg på Statoil. Sen så mötte vi Johan på bron
i Leksand så jag skickade ett sms och fråga om han ville ses
som kompisar bara. Han skrev visst, kom ner till statoil ska tanka.
Okey sa jag så vi åkte dit. Elin och dom åkte för dom skulle
någonstans! Så jag stod där och pratade och KRAMADES med
JOHAN SUNDH. Så underbart var det! Jag frågade honom om det
någonsin kommer att bli vi igen, han sa Ja. Ett säkert ja. =)
men men, ska inte ha förhoppningar. Men det var skönt att
höra iaf. Sen så när han skulle åka för att äta med sina klass
kompisar så sa jag, kan jag få en puss, då sa han Ja. Och innan
jag frågade det så pussa han migkinden självmant! Så
lite tummen upp är det!! =D
Sedan när vi lämnade varandra började jag gråta som en bebis.
Men jag var glad! Det var glädje tårar faktiskt. Efter allting så
åkte vi hem till Djura för att hälsa på Eva. Så dom släppte av mig
där och dom åkte och käka halva bunten. Jag och Eva satt och prata
om gamla minnen och saker som händer nu för tiden i deras familj
samt i min familj! Riktigt skönt var det. Sen sa hon lite saker som
gjort mig ännu mera glad som jag inte tänker ta upp här!! =)
Vi tog "några" groggar och "några" glas vin. Vi blev fullare och fullare
och roligare och roligare. Sedan kom Elin, sibban och mich in. Satt
där en stund till innan det bar av till rättvik. När vi kom dit så gick
vi på den långa bron. Eller, ja och sibban satte oss efter 10meter kanske.
Orkar inte gå så långt! Men elin och mich gick HELA vägen! :) Jag satt
där och tänke på hur roligt jag hade det hos Eva och jag insåg hur snabbt
man kan sakna en människa. Så vi ringde upp henne och fråga om vi
kunde komma förbi igen. Så vi åkte dit igen och denna gång var det hos
Stefan. Så där var Pierre också eftersom dom är inneboende där. (pierre
är Johans syster Jennys kille) Så vi satt och prata och sånt. Har aldrig haft
sån bra kontakt med han som igår. Skönt som fan! Satt och prata om hans
jobb i sthlm. Visserligen fatta jag ingenting men va fan.. Så drack vi öl på öl
och blev ännu roligare i fötterna. Eva slog sönder glas på glas tror jag ;) haha.
Elin och mich satt kvar ute i bilen och sibban följde med mig in för han tyckte
också det var så roligt, dom skickade sms om att vi skulle komma hela tiden.
Men men, tillslut var vi tvugna för Mich var så hungrig och ville ha Max. Ville
inte lämna dom!!! Det bästa utav besöket var att laban (som johan är morbror åt)
kom fram till mig och sa: Littelie, jag saknar och elsker dig ja! Så jävla söt och
go unge!!! =D
Sedan bar det av hemåt. Stanna på max, där jag skulle ut och pissa och även
däckde bredvid ett träd tydligen. Har minnesluckor överallt efter vi lämna Djura!
Sen var jag i Hedemora helt plötsligt. :S Där jag träffa lenny en stund sen hem
till Phyttan. La mig i sängen och skicka massa sms till Johan! :S Kommer dock
inte ihåg det och vad eller varför jag skrev, sry johan! :( men men.. somna tillslut!

8 Maj2010

Vaknade vid 13.00 snåret. Bakis som ett svin, håret stod åt alla håll osv. Ja
du vet väl själv hur det är ;)
Satte mig vid datorn och gjorde klart allting i Samhäll!!!! Skönt som fan.. Skrev
hur mycket som helst, Så har varit effektiv idag också! ;) haha
Snart kommer Sibban över och spelar lite kort med mig sen ska vi se The final.
En äcklig film sa mamma. Som handlar om ungdomar som blivit mobbade i
år och nu ska dom ge hämd sen sa hon inge mer. Den var skit äcklig. Vet inte
hur hon mena med äcklig. om den var rädd äcklig eller blod och splash äcklig :S
men men, höres och synes ;)

Kjöss!!


Johan, den dära kyssen var underbar! Och jag hoppas det blir två så snart som
möjligt! Jag älskar dig! Uff dej ;) lawya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0