26 Maj 2010

Hello!
Idag när jag vakna så var jag ganska trött. Men bliv piggare
när jag satte mig på cyklen och brände iväg med världens
fart! När jag kom fram till skolan så kom jag på att jag skulle
till doktorn till kl 09.00 Så tur var så hann jag perfekt i tid.
Det var inte alls fel på min handled eller något.. Det går över
av sig självt sa han, jaja.. Gör väl de då. Men det gör fruktansvärt
ont kan jag lova! Men men så cykla jag till skolan och hade lektion
med Christina, dr vi koppla ihop några kablar, när man går bf? Hm..
Jaja, sen så hade vi hål och då gjorde vi i ordning lite av Christinas
korg och sen skrev vi på lakanen vi ska ha på Studentvagnen! Alltså,
nu är det fan inte långt kvar inte...... :D Sen så cykla jag hem. Där jag
skrev inbjudningskort till studenten, och posta iväg dom också. Sen
åkte jag och mamma in till stan för att köra lite, i morgon så! Hm,
Jaja, sen så åkte vi hem och tog det lugnt :)
Nu kom jag precis in och ska slå igång en film så man kan somna någon
gång. Sen i morgon då jävlar är du min! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0