18 Maj 2010

17 Maj 2010

Heysan!

igår så börja dagen med skola.. Gick på alla lektioner
fick G på Historia provet också! Veryyyy nice! Efter skolan
kom mamma och hämta mig, OCH på morgonen så kollade
vi på en lägenhet som jag ska ha. :) Skit fin!
Jaja, när mamma hade hämtat mig i skolan så åkte vi hem
och jag hjälpte pappa på gården sen bar det av till stan igen
för jag skulle möta upp alla vid skolans parkering. För vi
skulle ju sova i stugan. När vi kom fram börja jag grilla
till allihopa och jag börja dricka. Satte oss ner och käka sedan
körde vi " jag har aldrig" och ölspel. Skit kuligt! Sedan kom
Felicia efter ett tag, för hon hade haft träning hon joina i det
glada gänget. Sedan kom vi till mera fylla. Där sanna blev
kanon :) Rolig tjej du! Sedan skulle vi tre (hanna, sanna och jag)
gå ner och bada, jag hade badkläderna på mig, så tappa jag
balansen på bryggan och ner i vattnet, så fick en chock!! Kallt!
När jag kom upp så slet jag av mig kläderna och råka ramla i
IGEN!!! fyfan vad jag var arg, kallt som fan vare! Så tog vi på oss
handdukarna och gick upp till stugan och basta och drack vidare.
Det börja pratas känslor i klassen och hur mycket vi inte kommer
överrens.. Så det ena ledde till det andra. Jag och Sanna ville hem.
Jag för huvudvärk, sanna för att hon var lite fuller. =) Så vi leta skjuts
så kom Lilldanne! Snällt av dig! men innan han kom fram han jag
ramla eller något och slå i ryggen så jag tappa andan och svimma
och spydde och härja, :S Var tydligen helt borta....... :S Kommer
inte ihåg någonting, dom ville att jag skulle in på akuten men det
ville inte jag.. Så danne skjutsade hem oss och jag gick in och slocka
på toan, sen vakna jag sen och gick in på rummet. Jag blev inte jätte
full igår, men det värsta var att jag var nykter när allting hände :S
Men men!

18 Maj 2010
Hej!
idag mår jag inge vidare bra heller.. fyfan! Jag har ont i huvudet. OCH
min rygg är det ingen ide att ha kvar. Har skit ont i den. Men idag ringde
jobbet och sa att jag hade fått sommarjobb!!!!!!! :D Weeei! Så ska dit på
introduktion 16 Juni kl 08.00:) fett med najs! Så det blir flytt den 1 Juli,
Vilka vill hjälpa till???? :D hahaha !:D
Nu ska jags e OTh tills Klara och Martina kommer !!
Hejrå!

P.s Du ÄR söt! :$


Kommentarer
Postat av: Härligt väder

Vem är söt ? ^^

2010-05-20 @ 18:58:15
Postat av: Jeanette Larsson

AAAAHHAAAAHHHMMM! Inte visste jag att du hade en blogg! :] Allt bra med dig? :D

2010-05-21 @ 15:27:56
URL: http://kiinie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Härligt väder: Ja jag kanske ;) hehe

Stjärtan: :D Haha jo de har ja va ;D Allt funkar. SJ?!??!?!:D

2010-05-22 @ 02:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0