14 Maj 2010

Hejsan!

idag vakna jag med världens sämsta väckning. Mamma kom in
och börja prata om Johan.. :/ NU skiter jag i detta. Gör bara fel
vad jag än gör snart. Att du inte vå´gar säga hur du känner för
mig tycker jag är barnsligt.
Men men dagen börja sämst och sluta sämst. Jag var barnvakt
åt Viggo en stund, sen börja jag dricka. Kristian hämtade upp
mig och vi tog upp två andra sen Martina. Satt vid donken en stund.
Sen skulle han hem och vi mötte upp Sanna och Eve vid gallerian.
Eve var för full så hon fick åka hem. Sen skjutsa Gilen hem mig
vid 1 tiden. Kom nyligen hem och nu snackar jag med Jesper ;)
NU säger han att jag kunde komma dit och sova där.. Jaja..
Nästa gång istället då! NU ska jag se ? ja, oth.. :P Sen söva!

Najt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0