11 Maj 2010

Helluu!

Denna dag började med magont som vanligt. Kunde knappt
röra mig i sängen.. :/ men men, sjukanmälde mig från skolan
och la mig och sov vidare, efter att jag myst med Viggo en stund.
Sen vakna jag av att mamma skäller på mig för att klockan är
ca 14.00 ;) haha ops.. :P Men emn fick upp då så satte vi oss
ute. Tuppe och Sara var här en´stund och fika! Sen så följde
jag med dom in till stan och umgicks med Sara medans Tuppe
och pappa tittade på hockeyn..
Klara kom över en stund och vi spelade ett kortspel som heter
Elvan. Det gick bra för mig (not). Nu kom jag precis hem och
satt mig här. Idag har jag INTE spytt! :D Första gången jag inte
spyr på två veckor nu! Weeei! =) men men säger såhär också,
dagen är inte slut ännu :( menmen, nu ska jag hålla det inom mig.
Kanske blir shopping i morgon med Johan. Han ska hjälpa mig
att välja skor till studenten! :) Det är så skönt att man kan vara
vänner iaf, fast jag vill mer ..... :/ men men.. Hoppas han känner
som förut till mig igen! :/ Saknar honom så jävla mycket just nu!

Men men, nu blir det One Tree Hill. Nu är jag snart inne på 3:de
Säsongen !! Iiiiiih! :D Gå med i min grupp på FB om One tree hill! :)
Finns på min sida. :)

24/11-06, det kommer ändå att vara mitt bästa datumet i mitt liv.
För du gjorde min värld bäst, min värld ljus! Du gav mig rätta vägarna
att gå när jag hade problem. Tack Johan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0