10 Maj2010

Hej..

Idag så har min dag varit sisådär.. När folk är så sura pga något
så man själv får typ skiten är fan inte roligt. Har bestämt mig nu
att jag ska skita i dom! Dom får fan klara sig själva nu.. Orkar inte
lägga nå mer tyngd på min kropp, har fullt redan, orkar verkligen
inte mer skit av andra. Dagen gick väl ganska segt men ändå snabbt.
Andra halvan gick snabbt den andra segt. Dagen började med samhäll.
Där jag har gjort klart EXAKT allt. Så jävla skönt. Så jag är ledig på Fredag
från den lektionen. Sen hade vi svenska en stund där folk redovisade,
sen religion där vi plugga till Historia provet istället.. Sedan prov.
Gick väl sådär.. G tror jag att jag får iaf, får la se! Sen efter skolan
gick jag till **** och snackade ett tag. Gick ganska bra och var skit
skönt att få ur sig. Jag snackade med na om mina vänner som är
ganska barnsliga just nu :/ Synd att det ska vara såhär nu.. Men men
står som sagt inte på någons sida längre. Orkar verkligen inte det!
Jag känner även att jag tänker inte vänta på dig heller.. Jag har
försökt och vill du ha tid, fine. Ditt val, ditt beslut. Inte jag som förlorar
på det. Jag har bara att vinna kvar nu! Kompisar kan vi vara, visst!
Sedan gick jag hem till min bror och spelade PS3 sen och kolla på
AM-fotboll vid Gussarvet. Var ganska roligt, JImmy jävla grydskåg ;)
Haha.. Sen hem till Tuppe igen där pappa hämta mig efter ca 10min.
Nu har vi fått hem två kattungar också. Så blir det spring här hemma IGEN.
Hahah! Nu ska jag slå igång OTH tänkte jag sen sova.. Är ganska slut.
Ska nog stanna hemma imorgon, mår inge vidare bra! :/ Min kropp
tar slut, tar stryk, tar all kraft i från mig. Orkar ingenting längre.
Du var mitt liv! :'(
Men nu ska jag inte sitta här och tycka synd om mig själv vilket jag gör
just nu! :/

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0