25 Mars 2010

Hejsan!

idag vaknade jag på fel sida. men i skolan så vände det ganska snabbt tills en i klassen smällde ur alla mina jävla snus! Kärringjävel! Tillslut när skolfan var slut så åkte jag hem med bussen. Där jag och Sibban åkte med.. Jävla galning till chafför (stavning). Skällde ut honom innan jag gick av!! Eller ja, sa åt han " bäst du tänker på ditt jävla körkort. Du kör inte som normalt folk!" Han bara tittade på mig!! Jävla idiot, han utsätter ju andra för fara också! Han måste vara en självmordsbombare alltså, han var ju dock en utläning ocksåå ^^, Haha! men men, när jag kom hem tog jag pappa i schack för första gången i mitt liv! =) Weeei, men tror han gjorde till det lite också.. haha men ändå^^ Skills!

Efter ett tag fråga pappa om jag ville följa med in och test jobba i lokalen. (poker)
Så jag har stått i kassan från 6 till nu :) Tjäna bara 100kr nu.. Det har gått så dåligt där nu pga en del orsaker som jag inte tar upp här. Men jag nöjde mig med dom=) Det var skit roligt.. Roligt när folk är trevliga tillbaka faktiskt.

Kom nyss hem och nu sitter jag och snackar med Jesper på msn.. Han behöver en vän just nu!! och det är jag! :)
Finns här för dig gubben!

NU sitter jag här skit glad. Vet ej varför dock! Haha:P
Imorgon, så ska man väl inte göra så mycket. Får se vad som händer, vitt jag vet är det skolan som gäller. Ska börja sköta min frånvaro nu. :) Den är inte hög men ska försöka att inte skolka ngt innan studenten =)

Puss på´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0