24 Mars 2010

22 Mars 2010

Idag gick jag till skolan som vanligt, och på ALLA lektioner! Sedan skulle jag ta tåget till Leksand och sova där tills på Onsdag morgon för vi är lediga på Tisdag. Tåget skulle gå 15.36 men kom 16.05 och var framme i Leksand 18.30...... Så jävla irriterad på tåg helveten. Sen kom jag hem dit och satt med Johan i soffan och myste och snacka lite om dagen. Sen blev det inte så mycket. Gick och la oss efter ett tag.

23 Mars 2010

Johan åkte till skolan och jag låg kvar och drpg mig i hans säng. Sen när han kom hem började jag att städa hans rum och härja, sedan lite i köket. Två karlar kan fan inte ta reda på efter sig... :P menmen, sen blev jag och Johan osams lite så det sluta med att jag var hemma hos Sanna. Hon och Alma kom och hämta mig kl 2 på natten, men men.. det har väl löst sig lite nu iaf, kom bara ihåg att du betyder mest för mig Johan! <3

24 Mars 2010

Vakna upp hos Sanna och var svin trött.. Satt och snackade med henne en stund innan jag for hem med mamma. Nu är Tuppe och Sara här och härjar. och jag sitter framför datorn och kikar runt. Är så trött idag så det finns inte på denna jord. Önskar du aldrig hade gjort detta.. :/ att du förstår mig. Men men, nu ska jag väl kika lite på facebook och bara ta det lugnt. Lugn dag idag iaf. Kanske kommer in och skriver mer senare.




Förresten, 3 år och 4 månader idag älskling!<3

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0