16 Mars 2010

Idag gick jag över till Charlie redan vid kvart i 7 för att ge dom kaffe där hemma. Satt och snackade med sibban ett tag lika så Martina. När vi gick ut till bussen så halkade jag nästan så jag fick ont i ryggen.. =/ Har ont ännu.... Somnade på bussen efter Linda hade hoppat av. Vaknade dock av att Martina drämde till allt vad hon palla på mitt lår. Så flög verkligen upp. Vi hoppade av vid stureskolan och gick därifrån till tågstationen där Sanna satt och väntade på mig. Martina och Klara hoppade på bussen till deras praktik i Blge. Vi hoppade på bussen till Vikmanshyttan för att ha vårat PA som gick SUPERBRA! Fick även reda på att det ser ut som jag får jobb där i sommar! =D Weeeei! Skönt som fan!
När det var klart så åkte vi in till sista lektionen som var på 30min.. Sen satt vi och snackade om studenten och vad vi skulle ha för plakat osv. Gick rätt så bra, fast jag ville ha med " hänger du med? " hmhm..
När jag kom hem så snackade jag lite med mor och far och spelade även schack med pappa. Han vann alla ggr. Tänker ej berätta hur många.. :P
Efter ett tag kom tuppe och sara och hälsade på. Snackade lite om allt möjligt.
Nu sitter jag här och camar med nötterna Johan och Jesper, =) Fyller år om 2 dagar också.. hehe.. känns inte som så.. Ska ha kompiskväll på torsdag, och familjen på fredag! =)

Lawya! <3

Nattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0