15 Mars 2010

Idag fick man snosa medans Johan klev upp och åkte till skolan sin. Jag snosade kvar och försov mig IGEN. Åkte in till skolan och gick direkt in på samhäll. Gick till St-paulus efter skolan med Klara och Martina. Sen mötte vi upp Tuppe för att hämta mammas bensinkort i hans bil sen i Lördags. Så han skjutsade upp oss på stan och jag köpte cigg åt Klara sen vidare till bussen. Där vi mötte upp Challe och Sibban. När jag kom hem så hjälpte jag pappa med hans telefon. Sen gick jag hem till Challe och company där vi spelade kort och en massa spel. Fan var arg man kan bli på spel eller MEDARBETARNA!? Ojoj!

Kom nyligen hem och inväntar samtal från Johan för att sedan lägga mig. Stor dag i morgon. Ska sova hos en kompis, och före där vårat projektarbete på Wikmansgården med gamlingarna! <3

Syns i morgon kanske! :)


Kommentarer
Postat av: Klara

bara för att du inte kan rita ELLER gissa rätt!!! ;)

2010-03-17 @ 13:30:34
Postat av: clarre

haha nejdu! Jag är BÄST!

2010-03-19 @ 00:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0