14 Mars 2010

Tjah tjah bloggfan!

haha, vaknade halv tio idag och gick upp på toa. Men jag kände att jag ville vara kvar uppe. Åt frukost med mamma och pappa, mysigt faktiskt. Riktigt länge sen nu! Johan låg och drog sig i sängen som vanligt då. Efter frukosten snackade jag med Sibban på msn. Vi bestämde oss för att ta en långpromenad med hundarna, usch nu saknar jag mammas! Pumba är ju hos syster i Värnesborg. Men jag ska hämta han nu när jag SKA ta körkort. =) Mihihi.. Men iaf, vi tog hundarna upp runt gunnarsson och vidare hem igen. När vi kom hem in i byn så gick vi in till Sibban där Martina och Challe låg och sov. Gick in dit och sa Mojjon åt dom. Dom kom upp och tog te och kaffe och vi spelade kort. Efter ett tag ringer Lisa och vill komma och umgås. Jag och Johan åkte och hämtade henne i Nordansjö. Medans vi släppte av Martina hemma hos sig. Åkte hem och släppte av Lisa vid Challe medans vi åkte hem och åt mat. Det blev biff och broccoli för mig. Eftersom jag går på GI-metoden så ska jag inte äta ris, potatis, pasta osv. Kolhydrater med andra ord.
Efter maten satte jag och Johan och spelade schack. Tuppe blev sugen och vi spelade också. Dom var hemma hos oss och snyltade mat som vanligt! Men det är mycket trevligt när dom kommer. Så får man hinna att hälsa på Viggo lite också! =) Efter det gick vi ut allihopa och gick och kollade på lammen som kom i morse hos Peter och Monica. Vidare där efter till Challe igen och spelade spela och sanning och konsekvens. HAHAH sibban fick ett kort där det stod att man ska smörja in sig sexigt med hud lotion. han gjorde det!!!! HAhAHA! =D Sexboooomb!

Kom nyss hem därifrån och satte oss och spela kort och åt kvällsmat. Nu ska vi kika på Narnia och sen sööööva! Ska upp till skolan i morgon.

Undrar hur det kommer att gå, är fan nervös! Mihihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0