13 Mars 2010

11 Mars 2010

Skolan, ja trög dag som bara fan alltså.. :( Jag gick till skolan och hade mina lektioner. Efter skolan så gick vi hem till Martina och spelade en massa kort och snackade skit. Sen vidare hem till Klara i Wibberbo där vi tittade på film och myste. Vi la oss i sängen och skratta och jag hade skojj iaf. =) men dom andra tyckte jag var dryg som vanligt på kvällarna ;) Hahaha! 3 ynkla månader kvar alltså!!! Sen så bär det av! =D

12 Mars 2010

Vi vaknade ute i det kalla Wibberbo och jag gick direkt in i duschen och värmde mig, Skönt som bara fan! Klaras mamma skjutsade oss till skolan där jag gick på lektionerna sen vidare hem. När jag kom hem visade jag mamma min studentmössa som jag fick igår! WEEEEEEEEEI! Inte långt kvar nu alltså! mindre än 3 månader. hihihihi!
Var barnvakt på kvällen med J, och det gick väl bra. Vi gick och la oss vid elva tiden. svin trötta..

13 Mars 2010

Vaknade och ringde Sara och frågade om vi fick ta med Viggo till Leksand och leka med dom andra barnen och det gick bra. Vi åkte vid 1 tiden och kom hem vid 7 tiden. Då har vi hunnit med att snacka med Eva, åkte skoter, kolla på hockey m.m. haft det jätte trevligt. När vi hade släppt av ungarna så hämtade vi upp Martina, Challe och Klara och åkte hem till Klara för vi hämta upp henne hos Kimmen. Där såg vi melodifestivalen som SÖG! Timoteij skulle vunnit det dära tycker jag! =(
Jävla anna! Nu sitter jag här och skriver och är ganska trött efter heldagen i Leksand. Så nu ska jag slå igång Avatar tror jag och ligga och kika på. Men först in på popsidan faceboooook! kika lite där också. Har en sur jävla J som ligger i sängen och tror han är något. :P Hehe..

byebye people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0