10 Mars 2010

Hello!

Idag började det med att jag åkte med mamma in till skolan. Där gick jag direkt in till lektionen för hade kommit lite försent. Vi pratade om Waldorf pedagogik. Sen hade vi Annelie, som vanligt satt vi vid datorerna. Fick också reda på att studentmössorna kommer i morgon! Weeei, najs de!
I morgon ska jag hem till Klara och ja tjejkväll med Martinijuis och Kleera! Det ska bli så skönt att få prata och vara med dom! Nu ska jag sova.

Jag förstår verkligen inte hur du tänker nu. Jag har gjort allt för dig. Hjälpt dig med allting, tagit dom konsekvenser när du ljugit mig rakt upp i ansiktet. Förlåtit dig tusentals gånger. Jag är så dum så jag fortsätter med det. Nu är det stopp. Slutar inte du upp med allting har vi ingenting kvar hos varandra. Du har varit den personen i mitt liv som jag älskat så mycket så det finns inte med ord att förklara min kärlek till dig. Men jag måste kunna lita på dig också. Jag hoppas du vet hur mycket min kärlek till dig är. <3 Lawya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0