08 Mars 2010

Hello! Vaknade kvart i 6 i morse hos Johan. Det var bara att klä på sig och borsta tänderna sen bege sig av till buss´n. När jag kom fram så stod Sanna där och väntade på mig som sagt, sötnosen! Vi gick till skolan och satt där och berättade om sportlovet och pratade mycket om kryssningen med Pernilla G. Sen kom Pia och vi började med The vampiaries diaries. Haha, hon lever sig in i den världen tror jag alltså! ^^ Och jag in i Avatar världen, men tänk att vara en Avatar, lång, smal, vacker och MUMS! =) Haha.. Dagen fortsatte i skratt och efter skolan åkte jag med Tuppe och Sara hem för att bära pellets. Charlie och Sibban kom över och hjälpte mig. Tuppe och pappa hjälpte fan till också, NOT! Men men, det gick ganska så fort. Men nu har jag ont i ryggen ist. =( Buhuh. Fick nyss koderna av Johan så jag kan plugga till körkortet! Weeeeeeei! Så nu har jag setat sen ja, kanske klockan 19 och pluggat. Gick dåligt i början men slutade skit bra! :)

Såhär ser det ut nu:

Första: 44/70 (IG)
Andra: 48/70 (IG)
Tredje: 51/70 (IG)

Fjärde: 55/70 (G)
Femte: 57/70 (G)
Sjätte: 60/70 (G)


Ser fan bra ut alltså, det går bara uppåt för mig! (Y)
I morgon då jävlar, fyfan vad pirrigt och roligt det kommer att bli! Nu ska jag spela lite med Johan innan läggdags. Hörs i morgon då era jävlar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0