06 Mars 2010

Usch, idag är jag trött. Trött i hela jävla kroppen. Vaknade vid 11 tiden någon gång och åkte hem till Jenny eftersom hon fyller år idag. Grattis till henne!
Fick smörgåstårta där, mums vad god den var, det var ju vi som har gjort den, så inte så konstigt att den var så god! Hehe.. När vi åkte hemåt kom Johan där gående på väg mot Jenny, eftersom han inte orkade gå upp vid 11, så kom han senare. Men han vände och gick hem igen. Jag hoppade av vid honom och gick med honom och fick även reda på att han var sur på mig, haha! För att han hade drömt att jag och Kongo hade gjort något i hans dröm:P Jag var tydligen otrogen mot honom hahahha.. men men. När vi kom hem drack svärmor lite vin och vi spelade kort och massa kul. Johan lärde mig även att spela schack! Riktigt kul. Älskar ju tänkespel jag. Sudoko är det bästa som uppfunnits i tänkespel! =)
Sen satte vi oss och titta på melodifestivalen. Efter det tog slut åkte vi in till Leksand och eva bjöd mig på:

- Rosa pantern (2 st)
- Orgasm
- Någon som han i baren hittat på. (mjölkdrink) Han kunde inte namnet på den ännu, men jag kallar den för peppardrinken. Den smakade som pepparkaksdeg. =) Skit gött! Sen åkte vi till sibylla och åt en mosbricka sen vidare hemåt. Nu sitter jag här och ÄNTLIGEN fått av mig den äckliga bhn, finns inge bättre än att ta av sig bhn när man haft en på sig en HEL dag. Hehe.. Nu inväntar jag Johan som sitter i evigheter och skiter. Ska se Johan Falk idag igen, eller fortsätta med dom andra också! =)

God natt på er allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0