9/10 Juni

Hejsan!

Ja, förlåååååt.. har missat att skriva några dagar nu! Men va fan, kan förklara här ist.. har varit lite skola hit och dit, men knappt några lektioner.. Har sagt hejdå till två utav mina favorit lärare :'( FAN! Vill inte ut, vill inte gå därifrån med tårar i ögonen.. men va fan! Jag har kämpat i 13 år nu. Ingen ska få ta detta ifrån mig. Lina Lek sa till mig " Detta är din dag, din vecka, ditt liv. Njut varje sekund av det. Du är värd det". Väldigt gulligt sagt av henne. HON HAR RÄTT också! Jag ska njuta nu. Men det är inte så lätt när allting händer överallt nu.. :/
Som Sanna Bergkvist sa nyss också " Tänk Claesson, för ett halvår sen var allt perfekt, du var tillsammans med Johan, jag var kompis med Elin, Du var bättre kompis med Alma. Tänk om allting kunde vara som förr igen.. Då allting var perfekt." Så sa hon! Nu går alla och dör, blir singlar, blir arga på vänner och allt annat. Vad fan är detta? Vi lever säkert bara ett liv.. Vilket jag tror man gör. Vi måste skärpa oss. Vi kan inte dra alla över en kant, vi kan inte passa in överallt, vi kan inte vara vänner med alla, vi kan inte vara tillsammans med han/hon som vi älskar.. Den personen måste älska en tillbaka också. DET ÄR VIKTIGT!! Jag har så mycket tankar och funderingar just nu i mitt huvud att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. men va fan.. STUDENTEN ÄR SNART HÄR!

Meeeeeeeeen iaf.. Igår var vi i Stockholmooo med BF! Skit kul var det. Vi började dagen med att Christina min lärare som aldrig spelar kort, hon vet knappt vad en färg eller kåk är. Hon spöar mig i poker vilket jag spelar varje dag 24/7! :/ Kändes ganska grymt dåligt av mig. HAHA hon satt och fråga en kille hon inte kände på tåget om hjälp, vilket som var bäst osv. Han börja skratta och hjälpte henne! Så sött :D Sen så när vi kom fram gick vi i rask takt till Slussen för vi skulle ta djurgårds färgan över till djurgården. Där vi gick till Junibacken och åkte massa söta tåg och kolla på teater m.m. Riktigt mysigt och fint vare där!! Vill dit igen. men nästa gång ska jag ta dit ungarna också! :)  sedan efter de så gick vi till Grönan. Alltså är så jävla stolt över mig själv. Jag är höjdrädd, carusell rädd mår illa av tekopparna? Då äre fan illa. Men jag åkte: Frittfall! :O Åkte flygande mattan vilket jag höll på och spy av hela dagen, sen åkte jag kvasten. En ganska så ny.. den var skit rolig, sen gick jag "pökhuset" som min lärare säger ;) Men spökhuset iaf, tror jag höll på och skita KNÄCK ärligt talat!!! FAN höll på ge ett "spöke" en smäll alltså.. menmen, kom ut därifrån med tårar i ögonen.. :P hahah! Men sen så gick vi lite på stan och kika, träffa även Mattias han var med på grönan. Riktigt roligt :) Kul och se dig igen!! Sen när vi tog tåget till Uppsala så höll jag på och dö av skratt.. Vi skratta och hade så jävla roligt alltså, sen så bytte vi från tog till buss i Uppsala varför vet ja icke :P menmen, där dog alla :P alla somna typ på bussen, jag somna med brösten hängande utanför linnet. Det var så jävla varmt så "släppte dom fria" som jag säger! ;) Haha! Men det var ingen som såg heller så:P var typ tomt på buss´n. När vi kom fram så stod mamma där, var raka vägen hem till min kära facebook ;) sen söv jag som en stock tills idag.. Idag har vi ätit ute med klassen på Kingen sen in på en och en halv med mich och elin. Mich bjöd mig på en cider söta du! :D Tack så mycket <3 Sen så cykla ja hem, kom väl hem ganska så nyligen.. eller näää klockan är 01.39 så nu är det 10:de juni :D I MORGON ÄR JAG BÄST! :D STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! :D Så kan väl lika bra skriva 10:de juni som rubrik ist :P äsch blev sådär ist! :P

Ne godnatt, fattar knappt själv vad jag skriver... kanske blev lite mkt nu menmen! :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0