29 Juni 2010

Hey!

Idag börja jag dagen med att era föräldrar var här?? Wtf, menmen.. sen så gick jag in och gjorde iordning för joppet.. Sen så åkte jag in till stan för att få mina brottsregister hos polisen, sen gick jag in på banken och fixa lönepappren.. sen bar det av till jobbet. Där jag slet häcken av mig verkligen! Målade golven.. fyfaaaaaan säger jag! Menmen, kul att äntligen ha något att göra. Sen fick jag höra på jobbet att det spökar där. Dom har sett folk på nätterna som går men bara försvinner.. :P scaaary! När jag sluta så snacka vi lite om svartsjukt och sånt med Mysan... sjukt hur folk kan hålla på.. Själv är jag en svartsjuk jävel! :/ Menmen, sen när jag kom fram till stan tog jag moppen till Sanna där jag fick min inflyttningspresent, eller som jag skrev på facebook, inflyttningspresentER!

Detta fick jag;
1. En kaffemaskin
2. En rosa klocka
3. Tandpetare
4. Salt, sylt och socker glas
5. Chips och dipp tallrik
6. Tavla på hon o mig
7. En sten där det stod bästa vänner sanna och nathalie
8. Pizza slizer
9. Diskmedel
10. Stor kortlek
11. En drink mätare
12. Fryspåsar
13. En sak som håller i hop fryspåsarna

SÅ FUCKING SNÄLLT! Tack Sanna Bergkvist!

När jag åkte från henne fick jag tårar i ögonen tänkte på oss två. Dig och mig Sanna. Du är helt underbar som vän. Den bästa vän jag någonsin har haft! Sen åkte jag vidare till kärringtjärn och bada och körde tatten i någon timme med Sibban och Martin. Skönt som fan i vattnet. I helgen kommer du och ungarna ska bli mysigt och roligt :) Äntliten få träffa dom IGEN! :) Hihi.. kanske ta en sup också i min nya lägenhet. Flyttar idag, för nu slog klockan över till tolv :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0