25 juni 2010

Hejsan! Nu sitter man på jobbet och inte gör mycket.. Verket står stilla idag igen, suck! Har inte sovit något i natt.. Gick fan inte alls.. Vette fan vad det är för fel.. Det är väl säkerligen för att jag jobba natt sist.. :( får se hur det går idag då när man inte har något att göra på jobbet. Så får sitta och spela kort med mig själv eller rita som vanligt då.... ^^, Idag blir det jobb, sen fiska med klara och annika om man som sagt orkar efter detta skit jobb:p hehe hörs, hejhej!



-----------------------------------------

Jahaa... idag så jobba ja, sen när jag kom hem så satt alla ute. Gick dit och satte mig. Men det tog inte lång tid fören vi åkte till Avesta för att hälsa på Erik och hans kompisar.. Pappas kompisar dock. Sen så när vi kom hem gjorde vi oss i ordning för bad i ljusten i Säter. Skit varmt i vattnet med dock inte i luften! Brrr!
Kom nyligen hem.. funderar på vad man ska göra på en sån här dag? midsommarafton, bullshit! Känns fan inte som de :S

Menmen, ska nog upp och titta på brännbollen och sen hem och söva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0