18 Juni 2010

Hello!

Jag har missat några dagar nu.. men har varit så mycket just nu så det finns inte. Har börjat jobba. Första dagen var introduktion från 8-11 ungefär sen fick man åka hem. Dagen efter så jobba jag eftermiddag, 14-22, allting gick bra. Fick vara i A-sträckan om ni vet vad det är? :) Jag jobbar först och främst på outo-kumpu råstfritt stålverk. Så vi gör stålband så vi synar dom och gör tester så dom är fina och bra.. Svårt att förklara men.. Man gör ett jobb på en kvart sen får man sitta och vänta några timmar sen göra 15 minuters jobb sen vänta.. osv! igår efter jobbet så åkte jag till Västerby till Martin och umgicks. :) Skit bra vän de där.. vi satte igång Armageddon båda låg och grät i slutet.. Awww! Sen så spela vi Monopol också.. Där jag ägde ut honom ;) haha!!! Sluta med att jag hade alla pengar och gator ;) Hihih!! Så han gav väl upp tillslut.. Idag blir det att jobba natt 22-06 det kommer nog bli ganska så jävla jobbigt kan jag tänka mig, eftersom vi kan få sitta i flera timmar rakt upp och ner.. :/ menmen.. nu ska jag duscha och se lite OC sen sova lite innan jobbet så man är pigg tills i natt! :) Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0