6 Juli 2010

Hejsan!

I går var min dag inte så jävla bra.. Jag försöker att glömma, jag försöker att tänka att du har en annan, för att jag själv ska må bättre.. Jag har skrivit ett brev till dig.. men har inte skickat det ännu.. ´Vet inte om jag ska det heller.. men du verkar inte förstå att jag vill bara vara vän med dig, så försöker glömma dig helt! men det går inte. Tror du förstår det med.

Menmen, idag så ska jag bjuda Elin och Mich på mat, kassler och ris som min andra mor lärde mig! Så jävla gött.. idag ska jag sova i min lägenhet som jag inte gjort på fyra dagar tror jag.. har varit hus och hundvakt medans dom jävlarna är och solar sig skit bruna.... *avis*!

Saknar er mamma och pappa!! Så tomt här, ingen som skäller på mig, ingen som tjötar på mig, ingen som säger jag älskar dig på kvällarna.. nu ångrar jag lite att jag flytta hemifrån.. :/ menmen.. nu är man vuxen!
Idag så ska jag göra kassler och ris, som jag sa.. fick nyss sms av Anders och han ska sova hos mig i natt igen! :D så ska göra mat åt honom också. Tur man har en sån vän som du! Du har alltid funnits här, gjort mig gladare! :) Så han ska ta hand om min lägenhet medans jag jobbar i morgon!

Onsdag: Förmiddag, 6-14
Torsdag: Förmiddag, 6-14
Fredag: Eftermiddag, 14-22
Lördag: Eftermiddag, 14-22
Söndag: Eftermiddag, 14-22
Måndag: Natt, 22-6
Tisdag: Natt, 22-6
Onsdag: LÅNGLEDIG! :D

Nu inväntar jag svar från Anders och elin om när dom kommer så nu ska jag gå och göra i ordning lite i huset.

Niklas, du är föralltid saknad!
Emelie, du är föralltid saknad!
Svitte, du är föralltid saknad!
Alexander, du är föralltid saknad!
Adam, du är för alltid saknad!
Johnny, du är föralltid saknad!
R.I.P boys and girls! I miss you every day!

Pontus och Johan, ni kommer också ha en speciell plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0