4 Juli 2010

Jaha man har flyttat in i lägenheten. Hade inflyttningsfest i fredags, vilket jag ångrar stort nu! Fyfan.. folk som inte kunde ta reda på sin öl dom spiller ut på golvet, folk som ska komma och bara förstöra, folk som inte fattar någonting.. Menmen, nu ger jag upp! Vill ni något så kom till mig.. jag har gett upp om dig nu! Du har ditt eget liv att rusta upp.. och jag mitt-... Så ge fan i att blanda dig i i mitt liv! Menmen, igår var jag med sanna hela dagen och kvällen typ och lekte vettenkrig och sen kom jennifer o elin oförbi då åkte vi och bada i kärringtjärn sen hem till mig i min lägenhet, mamma o pappa och hela tjocka familjen har ju åkt till Öland så är ensam hemma i ett stort hus och min lägenhet :P kan bara välja! :D Vi bestämde oss för att sova i lägenheten men vid kl 2 så åkte vi till phyttan där sanna somna på en gång!! :P¨

Nu är jag rätt jävlaa irriterad på folk som inte kan svara riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0