25 juli 2010

Heeeey gott folk! Jani, fyfan vilka dagar.. Niklas har begravts! Skönt att få säga ett sista adjö! Vila i frid vännen! I natt fick jag ett samtal om att daniel har dött i en motorcykel olycka i sthlm, mamma ringde och väckte mig med att hennes tremäning har dött i en motorcykel olycka i falun. Båda blev bara 21år, det är så sjukt. Trodde jag hade sagt r.i.p för många gånger nu i år, men nej. Ska komma nya saker hela tiden. Jag blir så ledsen! Vila i frid grabbar!<3 För övrigt idag så fyllde min kära lillasyster Najma 6år idag:) stor tjej nu^^, 13år sen jag var så liten som du:) Har varit och gratta henne idag och sen inte så mycket. Gick och handla lite mat på hemköp där elin och mich kom så dom följde med mig hem och hjälpte mig med gardinerna:) fintfint.. Försökte beställa biljetter idag men alla b-hyttar var slut så vi ska hyra en stuga i hudiksval måndag till torsdag jag elin mich och magnus. :) nice supa järnet kan jag lova. Sitter på jobbet just nu och kör lite vals och spelar yatzi på rasterna:) Äger ut elin;-) Pontus, snälla lyssna på mig, det känns som om du tror att vi har glömt dig.. Men snälla vi saknar dig för varje minut som går! Jag älskar dig Nathalie kalle:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0