4 Februari 2010

Hej på er!

Idag har varit en seg och jobbig dag. Dagen började med att göra drinkar på Bartekniken.
En blev:

Banshee
1,5 cl cocossyrup
1,5 cl Banansyrup istället för en halv banan ( frukt )
2 cl Grädde
och blenda det dära med is. Mummmms!


Andra:

Red dragon ( min egna, döpte den dock själv också )
1,5 cl cocossyrup
1,5 cl banansyrup
3 cl grädde
och blenda det dära med is. Sen när den är klar tillsatte jag rod grenadin för att göra den lite halv rosa halv vit.
Riktigt duktigt, den var sååå god!

Sen blev det samhäll, massa snack om vad vi skulle göra efter skolan osv.
Sen fick vi Lunch, efter det gick jag, Mich och Sanna hem till Mich för att hjälpa henne att plugga lite :)
Hon var såååå duktigt.
Nu sitter jag hemma och inväntar på att Johan ska ringa och säga hur han ska göra, komma eller inte komma.

Sitter helt ensam i ett stort hus med tre hundar smo gnäller för att man nyss har kommit hem.. :P suuck!
Kanske kommer in och skriver mer sen om kvällen också, men en sak The vampires Diaries kommer ut idag :D

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! :D<3





----------------------------------------------------------------------------------


Hej igen!

Johan kom inte idag nå.. han kommer i morgon istället.
Sitter och tänker på dig, det var som igår. Igår som du
satt i min säng och sa en massa strunt. Hittade nyss
ett par bilder på dig i datorn, du var så söt, så mysig,
så bara MIN!

Jag saknar dig Pontus, om du bara visste. Visste vad Sverige
håller på med, och detta ska vara ett bra land? Bullshiit!

8/2-02 Den dagen du föddes!

12/8-02 Den dagen du kom hem till oss. Den bästa dagen
i mitt liv. Jag har aldrig varit så lycklig.

27/8-05 </3 Den dagen dom tog dig, den dagen du blev
tagen fast du inte ville, den dagen jag aldrig kommer att
glömma i hela mitt liv, den dagen som var den hemskaste
utav dom alla jag varit med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0