28 Februari 2010

Helloo!

Fyfan vad jag är taggad just nu.. 2 Dagar kvar! Hoppas det kommer bli riktigt roligt nu, länge sen jag hade roligt.

Idag har man inte gjort så mycket, sagt hejdå till mammas älskling.. :/ Pumba följde med Syster ner till Vänersborg. Sa även hejdå till Toni och Lisen. Dagen började med att skotta snö, sen in och ta det lugnt. Kollade på en skit bra och sorgsen film idag, som Sanna tipsade om igår. "My sisters keeper" heter den, fruktansvärt bra alltså! (Y) Grät genom hela filmen typ.. Så ledsamt. Nyss så spelade jag och Johan monopol, vi tänkte ge det ett försök. Brukar dock aldrig att spela med han eller mig, vi är så dåliga förlorare båda två, men men. Det gick jätte bra faktiskt, jag vann dock! ;) haha.. Sen spelade vi lite kort, och skrev upp vad vi ska ha med oss på båten.

- Laddare
- Smink
- Plattång
- Biljetter (kanske vore smart)
- ID-kort
- Kläder
- Underkläder
- Pengar
- Bankkort
- Strumpor

Sen får vi se om jag kommer på något mera, vet någon vad man kan ta med sig mer? =)

Nu ska jag äta kvällsmat med mammie, sen se på "luftslottet som sprängdes" inte sett den ännu.. Hm, den är säkert lika bra som dom andra två!!

Jag diggar dig!<3


Hoppas vi får det lika kul iår tjejer!! Saknar dom dära tiderna! :D<3



Jag och Sanna! <3


Jag och Elin! <3



Mina änglar! (Sanna & Elin)<3



Jag och min Älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0