27 Februari 2010

25 Februari 2010

Idag vaknade jag av att pumba låg och slickade på mig. Sen var det bara att bära av till skolan. Allting flöööt på så bra. Sen när dagen var över gick vi hem till Sanna, där hon även fick sin födelsedagspresent av mig! =) Hon fyller ju på Lördag. Sen åt vi mat kika filmer, snacka skit, sen la vi oss vid 23.00 dö trötta!

26 Februari 2010

Vaknade upp i Sannas goa, sköna säng! Elin skulle plocka upp oss hemma hos Sanna vid 10.00, vi hade sovmorgon till 12.00. Jag gick dit och åt lunch, sen fick jag hostattack så jag fick så ont i huvudet=( Så jag gick hem till Tuppe och Sara ocg la mig med Sara och vila, eftersom hon är gravid så mår hon piss hela tiden =/ så hon vilade med mig samtidigt. När klockan blev 13.15 så ringde väckarklockan och jag steg upp och gick till tåget som gick 13.36. När jag kom fram till Leksand så träffade jag på en sur Johan som nyss hade vaknat vid 14.30:P Vi skulle på konsert på kvällen, Kevin och Oliver skulle spela KIZZ. Fyfan vad duktiga dom var. Efter det så åkte vi till Hedemora och kikade på film med bror min, sen hem i MIN säng! =D

27 Februari 2010

skriver mer senare, så ni får reda på allt ! :D

----------------------------------------------------------------------------------------

Idag så har man varit inne i stan hela dagen. Dagen började med att vi körde ner i diket. Sen när vi kom loss fick vi soppartorsk, SUCK! När vi kom fram till Martinas pappa där vi skulle färga håret på mig, så satte vi först i blekningsmedel, sen när det var 5min kvar kommer Klara och säger att vi glömde ha i Pulvret!! Så då fick vi börja om allting... Ännu mera suck! Sen fick jag i mig den röda färgen och nu sitter jag här och är super nöjd! Idag blir det ta det lugnt dag. har så himla ont i ryggen :(
Vi höres!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0