23 Februari 2010

Hejsan!

Idag har dagen varit ganska seg och tråkig. Det började med ja vadå? - Försovning..
Jag och mamma satte oss i bilen och åkte in till stan och jag hoppade av vid skolan. Där inne fick man sitta och vänta på att få börja. Ja, när klockan blev sisådär halv tio började vi göra iordning i klassrummet. Det skulle komma invandrare och "leka" med oss, som jag skrev igår ( tror jag ). Men men.. Vi lekte namnlekar och ritade ett betydelsefullt träd. Efter det så fick vi lunch. Blev fan besviken, det var fiskbullar.. min favorit mat liksom, och det smakade SKIT! =(
Direkt efter lunch hade jag PA. Där jag skrev en loggbok om hur det gick på mötet. Sen gick jag upp till bussen, somnade på bussen som alltid. Tar ganska lång tid hem med den bussen, för den ska igenom alla småbyar. Men när jag kom hem så spelade jag, Tuppe och pappa poker om vem som skulle gå och stänga garage dörrarna, sjukt! men jag och Tuppe fick iaf göra det. Sen blev det lunch, dator, spel osv. På kvällsidan så skulle vi åka till Falun och köpa en torktummlare till Sara som fyller år i morgon, och jag skulle få köra dit, men Tuppe är ju som han är och vägrade. Så fick stanna med Sara och Viggo hemma. Somnade på deras puff tillslut. Alltså, jag kan somnar var som helst, när som helst. Helt seriöst. Sjukt.. hahaha

Nu vill jag verkligen på kryssning, inte många dagar kvar nu. 7 dagar!!
Ska supa som bara fan, det är fan min första resa, förutom när jag var typ 6år så åkte vi till Norge, men det kallar jag inte resa direkt, då var fan mitt hem en solresa hem för så tråkigt var det. men men, nu ska jag ta en dosa och spela lite med Johan som väntar på mig säkert.
Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0