20 Februari 2010

19 Februari 2010

Hejsan, idag vaknade jag rätt tidigt och gick upp och satte mig och myste med Viggo, Naima och Zacke. Jag gick till skolan och satt mig där och var med Sanna. Skolan flöt på ganska bra! Gick bra på provet också, weeeei! Tack vare dig Linnea, =)

Sen tog jag bussen till Borlänge för jag skulle till Leksand. Där åkte även Pia med för hon skulle till sin pöjch i Säter. När hon hoppade av lämnade hon otur med sig. Det var sån snökaos mellan säter och Borlänge att det tog en timme och 20min mellan där, vi fick typ åka i 30km/h hela vägen.. fyfan vad trött jag blev. När jag hoppade av i borlänge var det bara att kliva på bussen till Leksand. Jag hoppade av i Gagnef eftersom det är närmare till Djura då. Jag skulle få vänta där någon timme på Eva som var i borlänge för Johan hade ingen bil, SUCK!
Men då såg jag Marie och Patrik där i Gagnef som jag fick åka med hem.
När jag kom fram satte vi oss ner och kollade på Eva och Adam. Mot kvällningen tog jag och svärmor ett glas vin. Men det slutade med 3 vin flaskor och en 75a Bacardi. HAHAHA! Fyfan det blev lite för mycket kanske, jag däcka utanför toan, sängen, bredvid sängen ojoj.. Sen ramlade jag ner för Johans stentrappa och slog i huvudet, men allting gick bra. :P Hahaa.. Vi gick väl och la oss vid 02.00-03.00 där omikring, och vi började vid 5 tiden. :P haha men roligt hade vi iaf :) Kastade gris, spelade kort, dansade, pratade allvar :P hahahhahahah!
Det var igår de!

20 Februari 2010

Ja, idag vaknade man med världens jävla huvudvärk kan jag lova och hungrig som ett jävla svin. Och ont i hela kroppen. Fyfan det blev lite för mycket igår alltså..  Men jag måste ju vänja mig inför kryssningen som är om 10 dagar! =) Och Sanna fyller 20-1 på Lördag :D Weeeeei! Stor kika! :D

Idag blir det sängliggande och tare lugnt dag/kväll.. men jag säger i för väg. Det vet man ALDRIG med min svärmor ;) Men jag ska iaf försöka att inte dricka. Hon har väl inte råd nu! ^^ hahahhahah!

Tack för igår Eva! Riktigt roligt! =)



Jag tror han var lite sur på oss igår ;) Hahahah! Love you <3


Ja, du!

Gammal bild! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0