2 februari 2010

Tjaah Tjaah bloggen,
Gud vad jag stör mig på det, den rösten, dom orden.. Jaja skit samma!

Idag är det Tisdag vilket betyder skola, spela, ONE TREE HILL :)
I skolan gick det bra.. Börja med att jag åkte till skolan och hade sovmorgon,
så jag och Pia låg och sov på bänkarna och invänta Sanna..
Väl när första lektionen börja var det bara film, gick till skolan för att se en film?
Jaja, bra att man var där iallafall..
Sen gick vi och åt, och jag sa något så Sanna skulle låta dramatisk och gå därifrån
och låtsas som hon var sur, ? Men, nej hon lyckades inte så bra ;) Fick ett brev idag,
Blev lite paff, men samtidigt bryr jag mig inte.. Jag tycker ska man prata om saken så
ska man inte skicka brev utan man kan prata som vuxna, och att skicka brev när man
är 18 år är lite barnsligt?
Men men.. Tänker inte be om ursäkt eftersom jag aldrig kan göra det enligt dig så..

Men nu ska vi prata om vad jag ska göra, om ni nu vill veta? Ja jag visste väl de. : )
Nyss lagat mat åt hela familjen och det var GÖTT visst?
Det blev kassler och ris som min käre svärmor gör åt mig varje helg jag är där! Hon
är la för go! :)

Det blir till att städa HELA mitt rum snart, så fort jag skrivit klart.. Putsa fönstren, byta gardiner,
sätta upp en ny hylla, installera skrivaren, byta lampa i fönstret, damma, damsuga, tvätta golverna
m.m. :) Stooooorstädning. Skulle behövas på ditt rum med Johan, men vem fan orkar med det när det
blir lika stökigt igen? :P

Men nu ska jag kila iväg och göra något nyttigt :)

Pontus jag saknar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0