15 Februari 2010

Tjah Tjah bloggfan! =)

Kände för att vara lite rolig.. Haha har en sprallig liten larv inom mig som spirder glädje! :) Riktigt, riktigt länge sen jag var så häääääääär glad alltså! =)

Idag så åkte jag och Pumba tåg istället. Vi försov oss lite, hihi! men vi tog iaf tåget och kom i tid. När vi kom fram så stod Sara där och väntade där på oss. Hon skulle skjutsa förbi mig vid skolan medans hon lämnade Viggo på dagis, usch vad stor du har blivit fasters älskling! När jag kom till skolan så satt Sanna där, och vi började prata om hur helgen gått och hur den har varit. Den har faktiskt varit ganska så bra förutom att jag blev förbannad lite då och då.. Hehe.. men men sånt får man ta ibland. När jag slutade stod mamma och pappa utanför skolan och väntade på mig för att ta oss hem. När jag kom hem satte jag mig framför xboxe på en gång. Saknat det! <3 Haha.. Så satte mig och spelade lite, försökte få tag i Johan och undra om vi skulle spela, men som vanligt så vägrar han svara.. suck!
Nu är han ute med Kongo så kan inte direkt spela med han nu heller.. SUCK igen!

Nu sitter jag här och skriver som ni kanske ser. Hämtade nyss upp syster i Avesta, hon kom hit från Värnersborg och ska hjälpa mig och mamma med barnen. Hoppas det går bra för dig Farsgubben! Tänker på dig hela tiden, är så rädd.. men jag vet att det kommer att gå bra. Så i morgon kommer dagen vara skit tråkig och lång.

Satt och funderade lite, om man ska ta och skriva en bok. En bok om mitt liv och min uppväxt, men framförallt om Pontus. Så att alla får se, så att alla kan läsa hur Sverige går till. Saknar dig så jävla mycket.

Nu ska jag gå ut i köket och vara social med syster och mamma, ta en kopp te kanske! Mums =)
Sen blir det AVATAR IGEN :D Hahaha... fyfan vad bra den är.. man blir fan kär i dom! Så fina, så mysiga!

Men nu ska jag inte tråka ut er där ute, ni som läser iaf :)

Puss på´t!

Säger bara FIGHT, FIGHT AND DANCE WITH THE DEVIL, ( tsunk tsunk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0