13 Februari 2010

12 Februari 2010

Vaknade att jag drömde om att väckarklockan ringde.. Skit skumt, går inte att förklara!

Gick bra i skolan också, redovisde om Epilepsi och det gick jätte bra.. Vet ni om att det finns ca 60.000 människor i Sverige som lider av Epilepsi.. Det är sjukt vad många det är egentligen. Jag var med om det en gång, eller inte jag men jag fick hjälpa en tjej som fick ett anfall på samma buss som mig.. Sån tur var så ringde hennes mamma på hennes telefon precis när anfallet kom.. och hon hjälpte mig via telefon.. Hennes pappa mötte upp henne i Gagnef. Hoppas det gick bra med henne.. Men men..
Kom till Johan runt 4 tiden.. Sen skulle vi hem till Marie runt halv sju tiden och vara barnvakt. Dom åkte ungefär när vi kom. Jag frågade ungarna om dom ville se Avatar med oss och det ville dom. Fyfan sjukt bra film alltså!! Super bra! Sen kom dom hem halv elva tiden och vi skulle skjutsa Stefan till Leksand och det gjorde vi. När vi kom hem satt jag och pratade med min käre svärmor Eva! :) Satt och pratade om allting, det var skönt faktiskt. Sen gick vi och la oss jag och Johan.

13 Februari 2010

Vaknade rätt så sent idag, fy :( Jobbigt egentligen..
Idag har man inte hunnit med så mycket. Har spelat med Johan, tittat på Vampiaries Diaries med Johan! Åh det är ju så sjukt bra.. Snäppety bättre än Twilight, sjukt att man kan säga så men det är fan sant.. Handlar om nästan likadana saker alltså! Som att Twilight skulle gå i Serier.. Fast snyggare killar!!:D Hahaha

Ikväll blire filmkväll för mig och Johan tror jag iaf. :P Ska aldrig säga något, kan sluta med vinkväll med svärmor också ;) Beror på hur villig hon är idag, eftersom hon var lite fuller igår^^ hehe..
Reine och Mimmi i fjällen och Avatar är planerad, den var så bra så vill se den igen! =)

Men kanske kommer in och skriver mera ikväll om hur det gick dårå =)
Hej så länge! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0