1 Februari 2010

Tjolahopp!!

Jag börjar väl skriva nu då. Så jag kommer någonstans. Jag är nämligen ganska ny på sånt här.. Hehe!

Iallafall, idag så var det skolan.. Klockan ringde halv sju och skulle gå upp men snoza ändå till halv 9.. Då var jag tvungen att gå upp. Johan låg bredvid mig och snarka som en gris. Så jag gick upp och duschade och klädde på mig.
Väl i skolan så var det ganska tomt tyckte jag.. förvånad, men kom på senare att vi hade sovmorgon och alla var på lektion så jag och Sanna tog våra saker och gick och satte oss på bänken.
Där kom Klara och Martina. Martina hade rosa/rött hår.. Så sött..
När man hade gått på alla lektioner var det meningen att Johan skulle hämta mig i skolan men när jag kom ut så stod min mamma där. Det första vi gjorde var att åka till Biblioteket och lånade talböckerna av Twilight, så tänkte börja lyssna på dom efter jag skrivit klart.
När jag kom hem satt Johan och tittade på film så vi gick in på rummet och myste lite med varandra innan han skulle fara hemåt.

Förresten jag har fått ett litet helgjobb! :)
Pappa & mamma spelar poker här i Hedemora i en lokal som dom hyr. Jag ska nämligen stå i kassan där och tjäna typ 300-400kr på en kväll :) Det är iaf pengar, och kul! :)

I helgen fick jag reda på en sak, en sak som tog väldigt illa på mig.. Men är glad att du erkännde. Det känns ganska bra mellan oss. Känns som vi börja om på nytt igen!
Jag älskar dig vad det än är.
Nu ska jag kila iväg och lyssna lite på Twilight, eller nää.. ska nog spela lite innan med Johan ;)

Modern Warfar 2 :) !! Weeeei!

Pontus du är saknad för alltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0