29 December 2010

Barndomsminne

Ett barndomsminne jag har.. Hm..?
Kan ju vara mycket, men vilket ska jag ta av allt...

Tror jag tar när jag cykla omkull med mamma.
Jag var ca 8-9 år och jag och mamma skulle cykla
runt byn och hälsa på Sara och Charlie.
När vi skulle cykla därifrån så skulle jag (såklart-.-)
visa morsan hur jag kunde cykla utan att hålla i
styret.. Vilket ni kanske förstår att jag inte lyckades
med så bra..
Jag slog i pannan rakt i styret och ner i diket (!!)
Allting gick bra, då!

När jag kom hem så plåstra vi om knät och sen lekte
jag vidare som vanligt. Sen när vi skulle gå och sova
så mådde jag inte så super bra och grät och grät, men
dom fattade inte riktigt vad det var, inte jag heller egentligen..
Men kommer fan ihåg känslan ännu idag, ryser genom
hela kroppen, usch!
Mitt i natten ca 02.00 så skrek jag bara rakt ut och mamma
sprang in till mig och där låg jag med ett knä som såg ut
som globen. Nu menar jag allvar, det var trippelt så mycket
större än ett vanligt knä. Jag hade så ont, så mamma fick
ringa Sara så hon kom över och var barnvakt åt bror och syster.
Vi åkte in till akuten och dom fick röntga mig och se vad det var.
Men det avr inge farligt, det hade bara svält upp.. Det skulle bli
bättre. Men har än idag problem med knät, men inte så värst.
Lider direkt inte av det iaf :P hahaha!! Klump Claesson! :D


En bild på mig, hittade ingen när jag var liten -.-



Jaja... full o dum?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0