27 December 2010

Mina drömmar

Alla har vi drömmar.. En del går att uppnå, medans dom andra är bara.. Ja drömmar?
Jag har många som inte går att uppnå och en del som går att nå. Jag vill jobba som
kriminalare. Men först ska jag/vill jobba som psykolog för "tjyyyvar". Man pratar med
dom och vad dom har varit med om och gjort för att hamna där dom är.. Jag skulle
lätt kunna jobba på säters sjukhus också.
Jag ska plugga till hösten 2011 nere i Malmö kanske det blir. Det är 3,5år. Sen vidare
med andra ämnen osv. Tillslut vill jag jobba på Kumla eller något liknande.. Skulle
kunna åka till USA och jobba i deras fängelsen.. Har sett för mycket Prison Break nu tror
jag.. hehe!

Saker som inte går att uppnå kommer jag inte på en ända just nu.. Skulle vilja flytta utomlands
och skaffa familj och bo där. Bli miljonär och bara finnas, men samtidigt inte! Tänk vad
rastlös man skulle bli om dagarna.. usch och fy!


Ska väl skriva lite om min julafton!

Vi var hemma hos Tuppe och alla var glada och stimmade. Vi tittade på Kalle Anka. Och

efter det kör vi våran tradionella frågesport tävling som pappa kör med oss barn. Jag kom

tvåa. :) Weei!

Sen åt vi mat och sedan körde vi mer spel, frågesport och bara snackade tills jultomten kom

klockan 6-7 tiden där. Jag fick:

1. Micro

2. Halsband

3. Tavla

4. Pengar

5. Tavla på hundarna

6. Godis

:)

Vart suuuuper nöjd med det jag fick! :) Känns så konstigt, desto äldre man

blir desto mindre får man i julklappar, hehe!!

 

Juldagen så hade bror min fest, och jag lovar.. Vart kanon full! :) men trevligt

var det. Nu ska jag sova och se ett avsnitt Prison! :)

 

Pusspådig! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0