24 December 2010

10 saker du inte visste om mig

1. Eftersom det är julafton så kom jag på detta. Varje år, EXAKT varje år sen jag var liten så satt hela våran familj och titta på kalle anka.. Och i början av det så är det tomtens verkstad, och när alla leksaker ska in i julsäcken så får man se massa olika leksaker. Då sitter vi och säger vilka som är vilka från våran familj! Så roooligt!

2. Jag har kissat på mig som 18 åring.. (hihihih)!

3. Skrivit ett brev. ( särskilt )

4. Insett hur mycket jag hatar endel!

5. Jag har äckliga fötter...

6. Fått två nya bröder.

7. Pratade med machmood idag.

8. Slutat röka! (nääästan helt!)

9. Börja snusa Maxi portioner!! (GODARE)

10. insett att mitt liv är värdefullt bland andra människor !! :)


En del var tråkiga och dåliga, men faaan.. har inge minne kvar för fan :P Hahah!



GOTT NYTT JUL ! ! ! ! <3



Jag julen 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0