22 December 2010

Mina syskon

Andreas, Liselotte, Pontus, Naima och Zacke!

Det är mina syskon..
Men blodsband så är det bara Andreas och Liselotte.
Min mamma jobbar som familjehem och har hand
om två små barn just nu, som är mina syskon! Man
kan säga med andra ord att dom är adopterade hemma
hos oss. ( Pontus kommer jag att komma in på "En saknad" )

Andreas
Han är 25 år idag och han har en egen familj på tre
barn och en underbar fru. Fick nämligen reda på ganska
så nyligen att dom ska gifta sig i sommar. Dom har en
pojk på två år som heter Viggo som är HELT underbar.
Dom fick sitt andra barn i September 2010 som heter
Mio. Han är så goo. Och dom säger att han är lik mig..(hihi)
Dom har haft det tufft i sina liv.. Det har vi alla.. Dom förlora
sin hund för några år sedan som blev påkörd av tåget..:(
Käre Bimbo! Dom har även en till pojk dom tar hand om,
Robinson! Han är så go och glad jämt.. Men han har sina
sidor ;) hehe det har vi alla! :) Älskar dig Robinson!<3

Andreas har alltid varit "Emil i lönneberga" när han var liten.
Gjorde alltid något hyss om dagen om inte fler.. Han var hopplös
ibland! Haha!
En gång så hitta dom han längst uppe på taket på vårat hus. Vid
skorstenen.. herregud säger jag bara.. Men han var samtidigt
världens bästa bror. Han ställde upp på mig så mycket när jag
blev mobbad i skolan osv.
Jag älskar dig Andreas "tuppe" Claesson!

 
Viggo och Mio! <3 Fasters älsklingar !!


Hela familjen! :) Robinson, Tuppe, Viggo, Mio och Sara ! Älskar er !!<3




Liselotte
Hon är 23 år och bor i Vänersborg med sin pojkvän Toni! Hon har
alltid varit speciell. Hon är den som man kan prata med, hon vill
alltid hjälpa en, fast man känner " jag klarar mig själv " Men hon
ser ändå, när man mår dåligt och behöver prata ur sig.
Hon hittade Toni via något lan via internet. Han kommer från Libanon
och är väldigt trevlig. Hon har hittat sin man. DOM ska också gifta
sig i sommar !!! :D <3
WEEEEEEEEEEI!!

När Lisen var liten så var hon också ett "hyssbarn". Tuppe drog väl
in henne i skiten :P hahah!
Alltså, Lisen var den goa och glada, medans Tuppe var den elaka och
sura.. :P (tycker jag)
Hon har växt upp här i denna sketna håla men flyttade till Mjölby, sen hit
sen till vänersborg. NU VILL JAG HA HEM DIG! Ta med Toni och flytta
hit!!
Hon är helt enkelt en underbar tjej/syster/människa som älskar att
spela WOW. Hon är SUPER bra på CS i mina ögon iaf !!
Hon ska ha allt i ordning och reda.. Hon pluggar just nu!  Och det verkar
gå bra för henne! (Y)!


Det jag vill säga är att JAG ÄLSKAR ER !!!<3


Min syster och hennes hund Ziki! :) <3


Liselotte och Toni, man och hustru!! Älskar er !!!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0