17 December 2010

Min bästa vän

Alltså... jag kan inte välja..

Har liksom;
* Jimmy Berg
* Linus Berg
* Klara Eklund
* Martina Ström
* Emmz Hokka

blaha blaha!

Men tänker ta denna rubrik till min Linda Näslund.. Hon finns där i ur och skur, hon gör allt för en. Hon kan springa till Japan om det är så att man var i fara. Den människan är så rar!

Saker som gör Linda till min Linda:

Hon skrattar med mig, hon åker polisbil med mig, hon ramlar i kebabrullar med mig, hon dansar med negrer med mig, hon badar med mig, hon ringer mig, hon smsar mig, hon ringer mig om hon är sjuk, hon ringer mig och är skit förbannad på en limosin som är svin dyr och ska gå hem från Blge, hon är helt enkelt en vän som gör allt. Busigt eller roligt. Hon är underbar.

När jag var liten så var hon mest med min bror och min syster, men även med mig ibland. Men när jag växte upp så växte dom ifrån varandra lite och hon kom till mig. Vilket jag är SUPERGLAD över idag. Vi cyklade till stan nästan varje dag, vi cykla till Kärringtjärn exakt varje dag på sommrarna. Vi gjorde allt ihop. Vi sov över när hennes föräldrar inte var hemma och jag gick och öppna fönstren mitt i natten.. haha! (gick dock i sömnen)

Idag jobbar Linda som förskolelärare och är född i Oktober, (datum tar vi icke) och är 27 år gammal. Hon bor i en tvåa i Hedemora. Hon Har en väääääldigt stor familj. Och dom är också såååå underbara... alla hennes syskonbarn hon har.. ojoj!

Ni får en liten bild på henne :) Jag leta igenom, vi har förfan inte en ENDA bild på oss tillsammans... inte på min dator iaf :(  !!!!



Fuller Linda? ;)<3


Min absoluta bästa vän, och kommer alltid att vara.
Det är henne jag har sagt att hon ska vara gudmor
till mina barn, den människan.. alltså? jag finner inga
ord. Du, JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!<3 !!!

Här är våran låt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0