31 Augusti 2010

Lördags morgon åkte jag upp till Leksand med min familj.
Där jag stanna hos Eva och hälsa på. Riktigt roligt har vi
haft. Vi börja med att snacka, och snacka sen hem till Jenny
och hälsa på. Laban och Zecke har ju blivit så jävla stora!! Sjukt..
Fick några öl och cider där.. :) Spelade yatzi också. Sen hem
igen till Eva. Där vi korka upp vindunken! :) Hehe.. Glas på
glas och vi snacka om någon jävla skylt hela tiden.. hmm..
HAHA! Kul vare iaf! Tur vi inte gjorde det Eva! :D hahaha, sen
drack vi upp all vin och begav oss in på bacardi flaskan :D
haha.. blev lite för mycket för oss så båda sprang verkligen in
och spydde i kapp typ :D Sen söp vi vidare, jag däcka i Johans
säng men när han kom hem från att ha varit på fest eller något
så la jag mig på soffan!

Söndagen, hemfärd! Vakna vid tolv och vi stack ut och plocka
svamp jag och Eva. Sen vela Jenny med så vi plocka upp henne!
Fick 3 kassar/påsar med svamp! :D Skit kul, och GOTT! Sen rensa
vi dom i typ tre timmar sen också:P Sen ringer bror min som hade
glömt sin kamera på sommarland (igår). Så  jag fick lov att sova
över en natt till för att hämta den på¨Måndag morgonen.. Menmen,
Eva stack vid 9-tiden för att vara barnvakt åt Johansen barnen.. Så
jag och Johan spela lite xbox, kolla på film, snacka om allt från himel
och jord, åkte till blge.. Sen söv vi!

Måndagen hämta jag kameran sen for jag iväg hem och var med Sanno.
Snacka om hur helgen var och allt! Sen hade vi så tråkigt och gjorde
inte så mycket. Hon åkte hem efter ett tag. Tog inte lång stund tills jag
somna. Men vakna vid halv ett och somna om vid halv sex... :/
Sen vakna jag vid halv åtta i morse och skulle klippa mig kl åtta. Skit nervös!
Men det blev superduppper fint! :) Sen idag har jag varit med Stjärtfan och peppfan!
Spela spel, ätit mat, kolla på fångarna på fortet. kom precis hem därifrån
nu.. Så nu ska jag spela lite pökra sen vet jag inte.. Doktorn i morgon iaf..
om ansiktet.. SUCK! Vill verkligen inte dit! Menmen, slänger upp lite bilder
från helgen och min frisyr! :D


Min nya frissa! :D


Kevin och Miranda!!<3


Eva efter några glas! :D


MUMMA! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0